Helg

Fan vad skönt det är med HELG!

Igår vart det lite fest och utgång , palace och hugo=)
Det var riktigt trevligt. Haha..

Idag är det lördag och jag vakna upp hos P det var mys.
Vi åt lite pizza och sen tvätta och fixa lite och så. :P
Nu sitter vi och tar en öl snart blir det bowling igen , hihi. Jag ska vinna...

GUD vad jag saknar min lilla syster det är helt sjukt . Det känns som vi inte setts på jätte länge. Vi måste ses!! Jag är inte mig själv, om jag inte varit med dig!!
Du och jag mot världen.

Elin dig älskar jag mer än mer <3 .

Saknar mamma ganska mycket i dag . Vet inte varför men det är något som har hänt . Vi har fått bra kontakt. Jag är så glad för det. Vi är som kompisar. Hihi
 
Ïgår vart det lite snack om att jag var adopterad, att folk inte tyckte det var okej!`!?!?!?

Nu ska jag ha kul , hoppas ni får en trevlig kväll :D:D:D:D:D!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0