Oh : (

Igår var det en tråkig dag. Bara och sitta och vänta på folk som skulle ha skjus . Körde min kusin , o min moster och hennes man , och mina föräldrar. Det vart ju en billig kväll . :).

Lördag idag då. Blir lite dricka och träffa lite folk , o sen utgång förmodligen. Hoppas på en lyckad och rolig kväll. Men plutten jag ville träffa idag , skriv ett mess att han var sjuk i morse. Så då vart det inte lika kul. hade hoppats på att få en kram och ett glatt leende. Men inte det :( Hoppas på att han blir frisk snart , så man kan få se honom.

Jag saknar min Syster massa med. Gumman jag vet att du har fått jobb. Men du är inte ensam alla har typ jobb nu. Det är ju så livet är nu . Så det är bara komma in i det, och det kommer lösa sig . jag har inte försvunnit från ditt liv, bara för det kanske känns lite annorlunda. Jag lovar dig jag kommer aldrig lämna dig. Men känns lite som att det är bara jobb i ditt huvud nu :/ . Inte för att vara dum men du skrivet och pratar typ bara om jobbet :( . jag är jätte glad att du har fått jobb och så . Men det finns ett liv utanför jobbet oxå. Jag lovar dig. Du och jag mot världen det är så och ska alltid vara så. Jag tänker inte lämna dig. Du är ju min syster , och den bästa på jorden. Ingen ska dela på oss. Det LOVAR jag dig. Vill inte att du ska känna att jag har försvunnit.  JAG ÄR HÄR . :) Finns för dig, alltid. Älskar dig! .

Så jävla sugen på en öl. Det är inte sant, igår var vi i ugglö en sväng dom hade lite fest där, men jag satt nykter det var det värsta av allt, ville bara knäcka en .. Haha. Men det får jag ju idag ;). Hihi. Kul att träffa dig var ju ett tag sen M <3 .

Elin är glad fast ändå inte. Haha!

Du som höll på igår ? Vem är du? Vad snackar du om ? Fattar inget ? Trodde du drev med mig ? Men det kan du inte gjort ? Hmm.. Så jävla störande.. Men har fan aldrig sett dig , så det är något flumt :S? Förklara :P ?

FAAN snart är man 20 oxå:P Min syster hade skrivit i hennes blogg att hon kommit på en bra present , men jag börjar undra vad det är ;)? Haha. 

Skönt att blivit av med dig. De tvara bara i 1 veckas tid, och du gjorde mig så förbannad men nu är ni borta kan man ju säga och det är fan skönt , förlåt , men ni var väldig speciella och tyckte på ett sätt som inte jag och några av mina vänner tyckte var okej .. SÅ , nio har erat och jag mitt :D  Det är fan inte jobbigt eller något bara så sköööönt.

Jag hittar inte min kabel till min kamera :( . Letat i hela rummet, vill lägga in bilderna. ^^ : P

Var ute och tog en cigg nyss , och stod framför min bil , fick värsta chocken , det är någon som har backat in i mig eller något, listen är helt knöglig.. Hmmm..!!

Väntar på att min syster Yster ska vakna. !!  GOOODMOOORGON ;)

Vet inte vad jag ska hitta på , ska hämta elinpelin  vid 6 , men liksom det är ett tag kvar. Haha. Kanske ska ta en storstädning i rummer igen , men orka . Haha..

Looky Loooky - arvingarna. SKÅÅÅL! .

KurraGömma har du lekt med mig . Nu är leken över och du kan gå långt här ifrån. !! ^^:)

KUL ^^ :D

Nu ska jag ta en kopp kaffe.  Jag har blivit knäpp igen . :D

Saknar Saknar Saknar .!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0