Seg Torsdag.

Igår gick jag på stan med mamma valde ut en klocka, och en ring och ett armband, tills jag fyller:). Det gick bättre än vad jag trodde.

Sen fick jag ett samtal av min chef och fick jobba. Så Elin och jag åkte och fixa det.

Streesss Stress. In till stan igen HAHA.

Vi hann precis till hockeyn . Det var kul , mycket folk man kände och så. Sen vart det ju vinst oxå:D

Sen stressa vi upp till Elins mormor, tog några cider,sen ner till svea. En riktigt kul och lyckad kväll ;)

Pina Colada, och orgasm , p2, appeltini, jag vet inte allt vad vi drack.

Sen blåfisk , och massa lakris shotar, baren bjöd ;) haha.

Men jag valde att ta några öl sen . Det var för mycket :P HAHA

Men idag mår jag finfin.

Tack för sovplatsen:)

Nu ska jag laga mat , sen blir det jobb.

Ikväll är det mammas pojkar, man måste ju bara se det, fast det suger :P haha

Josefine jag saknar dig massa. Ihelgen kommer vi inte kunna ses heller, om du ska supa på fredag:( Saknar dig massa . Båda har massa jobb nu. Så vet inte hur vi ska hinna med varandra . Men jag tycker det viktigaste är att vi inte glömmer bort varandra. Det vet jag att vi inte gör. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0