SYSTER!:( : /

Livet har förändras rätt mycket. Har jobb nu ett bra tag , och det är fullt upp , 7 , 10 timmar om dagen..
Hela dagen blir fullbokad. Jag kan inte rå för att du jobbar när jag sover , och du sover när jag jobbar? Det är inte bara du som har jobb , det verkar bara som att det finns jobb i ditt huvud? Du skriver bara om det,  och pratar bara om det , men jag tänker inte bråka om det, men som du skrev i din blogg, att du skulle byta vänner.. VISST! Det känns bra.. Jag kan väl inte vara vaken, när du jobbar för då kan jag inte jobba, och du kan inte vara vaken när jag jobbar för då kan inte du jobba..

På dig verkar det som att du har värsta värsta jobbet, och har inget annat liv? Om du går och lägger dig vid typ vid 1 , 2 kan du gå upp 11 . 00 , 12.00 och ses på stan , och några timmar för kompisar .. Likadant är det för mig. Bara att jag går upp 04.00 och måste hålla mig vaken. Det går och lösa, men du har liksom inte frågat du har blivit en helt annan människa. Jag är verkligen jätte jätte glad för att du har jobb det är jag . Det menar jag. Men det är inte så kul när det är bara jobb jobb jobb i ditt hvud. :(

Jag trodde vi skulle kunna lösa det. Jag kan inte rå för att jag kommer hem 12.00 typ och går och lägger mig är helt död , och vaknar 16.00 åker och jobbar till 22.00 typ , och då jobbar du :( .
Och det du hade skrivit gjorde ont. Känns som att du klarar dig med jobbet , och dom på jobbet som du skrivit tidigare, det är dit liv. Så..

Du kan inte ens komma på min födelsedagsfest:(.

Jag kommer förbi på fredag och hämtar min kläder och pengar. För i helgen har jag fullt upp.

Jag vill inte jag vill inte jag vill inte att det ska bli såhär.. Men du förlåt men känns bara som du tänker på dig själv, och dit jobb och dom där.. När vi mötes utanför palace , så var det bara JOBB JOBB , du snacka om..

Det finns ett liv utanför jobbet..
Jag tycker detta är larvigt.
Jag vill inte att det ska bli såhär, men när du skrev
DETTA är mitt liv , jag får hitta nya vänner.. Då kände jag OKEJ!?

Men att det inte är farligt att skriva ett mess ? Säger detsamma. Jag svara med när jag har tid , osv. Vi sitter i smama båt !!!!!!!!!!!!!

:( :( :( :( :(

Vi skulle sitta ihop livet ut . Jag vill inte ge upp nu. Men känns som du vill. !! :( 














Vet inte vad jag börjat lyssna på men jag blir glad och pigg av den iaf:) Helgens Låt ;)

DJ Hulpa – Kenn Nicht Deinen Namen (Scheissegal) - Party Hit Version 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0